I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

[/vc_column]

[/vc_row]

Spinaker

Spinaker e софтвер кој предизвикува револуција во функционирањето на малопродажните објекти, од големи трговски ланци, до маалски дуќани. Spinaker софтверот е целосно развиен во соработка и имплементирање на барањата од корисниците, како и со употреба на најновите трендови и техники за развој на кориснички софтвер, а се одликува со брзина, ефикасност и леснотија при работата. За очекување е корисниците на фискални уреди во малопродажните објекти да го дополнат своето секојдневно работење со инсталација на Spinaker софтверот, бидејќи со него се намалува времето кое што корисникот го поминува во пополнување на документите кои се задолжителни за водење на дневното работење во малопродажните објекти. Од досегашните првични искуства, корисниците велат дека во Spinaker го добиле вистинскиот софтвер и доверливиот партнер за работа во малопродажбата. Новиот  Spinaker ви овозможува да заборавите на безбројте шифри и куцкање од каса. Сега можете прегледно од компјутер, со еден клик да добиете фискална сметка за саканиот производ. Најголема предност на поседувањето на Spinaker е целосната анализа и прегледност на што и како, вработените во вашата продавница продаваат. Имате пристап на податоци за сите метрики за продажба и состојба на артикли во продавниците. Со ова ги имате сите фактори за донесување на одлуки за понатамошно делување. Spinaker ви овозможува целосна хартиена хигиена. Лесно креирање на сите видови на документи, од документ за нарачка и фактура до контролен попис. Добијте целосен мир пред проверки и инспекции. Дополнително овозможуваме и можност за Cloud. Со ова, можете да видите што се случува и каква е состојбата во продажното место, секогаш и од секаде.

Достапен за работа на:

  • Android уреди (паметен телефон или таблет)
  • Windows компјтери
  • WEB пребарувач (Chrome, Mozilla или друг стандарден пребарувач)

 

Функционалности:

  • Едноставен и брз за ракување
  • Креирање на норматив/рецептура/сетови од продукти
  • Автоматски нивелации на цени
  • Back up во Cloud
  • On-line надградба на нови верзии
  • Управување со попусти
  • Делечински пристап и контрола
  • Cash back
  • Работи со сите модели на фискални каси

Сите потребни функции за малопродажно работење

Spinaker, освен основните функционалности – креирање фискална сметка, сторно сметка, вадење на извештаи, обезбедува и пополнување на приемни листови, водење на каса по касиер, автоматски попусти и cash back, нормативи и сетови производи, оперативна забрана и привилегии на корисниците на софтверот, вадење на голем избор на извештаи за менаџерски потреби и автоматизирана контрола на креирање на документи.

Пристап до вашите податоци секогаш и од секаде

Spinaker можете да го дополните со cloud администрација и пристап до вашите податоци секогаш и од секаде преку интернет. Проверете ги вашите дневни приходи, бројот на продадени предмети, залихите, продажба по вработени. Управувајте со вашите приеми, цени, попис далечински во реално време. Бидете сигурни дека сте на врвот на вашите деловни операции.