ULTIMA® POS and Retail Software

SPINAKER

Софтверот е целосно развиен во соработка и имплементирање на барањата од корисниците, како и со употреба на најновите трендови и техники за развој на кориснички софтвер, а се одликува со брзина, ефикасност и леснотија при работата. Промените се единствената константа на современото секојдневие! Оваа дефиниција на модерното време исклучително добро ја практикуваат компаниите од IT секторот, па често знаат да кажат дека за нив денес, всушност е – вчера!

Дуна компјутери четвртина век ги диктира промените и трендовите, ги поместува границите и ги поставува новите стандарди во IT индустријата кај нас, без оглед на тоа дали станува збор за развој на нови софтверски решенија или за лансирање на нови услуги.

Дуна ги редефинира очекувањата за тоа што би можеле да добиете од една IT компанија. Во прилог на ова, одат и најавите за многу нови производи, услуги и проекти за оваа година од “работилницата” на Дуна. Еден од нив е и лансирање на најновиот софтвер за малопродажно работење – Spinaker.

Дуна Компјутери, во своето 25 годишно постоење, секојдневно се докажува како лидер на македонскиот пазар, не само во застапништво на светски најпознатите и најголемите брендови, туку и како своевиден пионер во презентирање на услуги кои се нудат на корисниците.

Дел од ваквите тенденции е најновиот софтвер за работа во малопродажбата – Spinaker, за кој се вели дека веќе предизвикува револуција во функционирањето на малопродажните објекти, од големи трговски ланци, до маалски дуќани. Spinaker софтверот е целосно развиен во соработка и имплементирање на барањата од корисниците, како и со употреба на најновите трендови и техники за развој на кориснички софтвер, а се одликува со брзина, ефикасност и леснотија при работата. За очекување е корисниците на фискални уреди во малопродажните објекти да го дополнат своето секојдневно работење со инсталација на Spinaker софтверот, бидејќи со него се намалува времето кое што корисникот го поминува во пополнување на документите кои се задолжителни за водење на дневното работење во малопродажните објекти. Од досегашните првични искуства, корисниците велат дека во Spinaker го добиле вистинскиот софтвер и доверливиот партнер за работа во малопродажбата.

Spinaker, освен основните функционалности – креирање фискална сметка, сторно сметка, вадење на извештаи, обезбедува и пополнување на приемни листови, водење на каса по касиер, автоматски попусти и cash back, нормативи и сетови производи, оперативна забрана и привилегии на корисниците на софтверот, вадење на голем избор на извештаи за менаџерски потреби и автоматизирана контрола на креирање на документи.

Дополнително Spinaker можете да го дополните со cloud администрација и пристап до вашите податоци секогаш и од секаде преку интернет. Проверете ги вашите дневни приходи, бројот на продадени предмети, залихите, продажба по вработени. Управувајте со вашите приеми, цени, попис далечински во реално време. Бидете сигурни дека сте на врвот на вашите деловни операции.